Halikon Hehku ry

Järjestätkö meillä juhlat tai saunaillan? Mietitkö mitä juhlien järjestäjän tulee huomioida tapahtumastaan? Laissa on mainittu yleisötapahtumat ja yksityiset tapahtumat. Näissä on eroja ja siksi on hyvä perehtyä vaikka itsekin niihin. Pääsääntöisesti tiloissamme kuitenkin asiakkaat järjestävät yksityistilaisuuksia ja silloinkin juhlien tai tilaisuuden järjestäjällä on vastuu tapahtumasta. Tietoa saa mm Varsinais-Suomen Pelastuslaitoksen tietopankista. Esimerkiksi tästä. Ja poliisillakin on sanottavaa tästä

Käymme yhdessä läpi mitä vastuilla tarkoitetaan ja koska tapahtumasta halutaan iloita vielä tulevaisuudessa on hyvä varmistaa nämä.

Ja korona pandemia! Ei ole leikin asia. Pyydämme seuraaman viranomaistiedotteita ja huomioimaan ne. Tässäkin turvallisuus edellä. Tiesitkö että tapahtuman järjestäjänä voit varmistaa osallistujien koronapassit älypuhelimeen ladattavalla Koronatodistuksen lukija sovelluksella?! Android ja Applepuhelimien omistajajien sovelluskaupoista sen saa ladattua.  Koronarokotettu ja voimassaoleva testitulos näkyy siinä. Tutustu sovelluksen toimintaperiaatteeseen sovelluskaupassasi.

Turvallisia ja antoisia yhdessäolon hetkiä teille.

Tietosuoja puhuttaa. Vuokraustoiminnassa tarvitsemme vuokraajan yhteystietoja. Nämä talletetaan varauskirjaamme. Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä tiedustellaksenne mitä tietoja ja miten ne ovat talletettuna.

Jäsenistö voi tiedustella johtokunnalta heistä tallennetuista tiedoista.

Talon osoite

Sotilasmestarintie 12

25250 Märynummi

Ota yhteyttä / varaukset/jäseneksi liittyminen!

Haluatko liittyä jäseneksi?

Liittyminen tapahtuu ottamalla yhteyttä seuran puheenjohtajaan ja maksamalla jäsenmaksu.

Tiliyhteystieto: FI3854105020008522

Jäsenmaksu on vuodelle 2021 15€/henkilö.

Jäsenenä saat tilavuokrissa alennusta.

Jouni Rauäng

• 040 4145217